tirsdag 20. januar 2009

Årets første og støørste snømann! : D

Nå har Ane, Odd og jeg vært ute og lekt i snøen! Den skulle bli nabolagets fineste. Ikke at det er så veldig stor konkurranse, som Odd påpekte!

Rolf kom etterhvert.
Snømannen skulle bliii stooor. Jeg hadde drevet og rullet en stooor ball, da Odd og Ane tok over.
Ane: hah, ble skikkelig taket på den her da vi tok over, da!
Mone: JAA, men jeg var bare en, døkk er to, da!
Odd: Du er for liten, du telles bare for en halv!
(det her var Ane litt fornærma, var visst hu som sa dette..)

Senere drev vi og satte den opp, da Rolf kom ut. Ane lurte på hva vi skulle kalde denne snømannen. ROLF! Sier jeg, mens Rolf står ved sida.
"eeeh.. mente Frank, da!"
Senere skulle vi døpe denne Frank på nytt og Ane sier: "Han kan hete Frank Arnold OSCAR!"
Heh, det Ane ikke visste var at Rolf heter Rolf Oscar. Hahah, han har snømann-navn!
Snømannen ble, etter mange fine forsøk, stor, skakk og med en underlig, lang hals! Han står på toppen av snarveien og har nå utsikt over mye av Trysils kjipe del :D

1 kommentar:

  1. JEG som sa du var en halv da.. :\ Syns det er urettferdig at Odd får all æren av det, altså!

    SvarSlett