tirsdag 27. januar 2009

Hanna Utlending er endelig mobbeofret!


Hanna var på vift i helga, så i helee går prøvde jeg og Pernille å få hu til å gi oss noen "juicy" detaljer, for å si det litt "fancy". Dette ville ikke Hanna, så det ble mange frustrerte tremanns-samtaler på msn i norsken. Hanna sier bare: "jaa.. dere vet.."
Men jeg og Pernille vet iingenting vi, skjønner heller ingenting, så Hanna må nok forklare. Er det ikke dette som er det beste med mandager, da, Hanna?
Etter skola (og etter en grundig innføring i Hannas liv,)stakk vi rett opp i fjellet til Pappan til Hanna, og hans danske familie. Og neii, Hanna, jeg hater dem ikke.

Vi barikaderte oss inne på et lite rom og gjorde ferdig den flotte banansangen vår. Vi prøvde også å synge den, men det trenger jeg ikke si noe om enda. Hanna og Pernille tvang meg til å leke barne-banan som skulle grine. Det vakke så artig, og de lystige tonene rakk helt ned til de andre som oppholdt seg i samme hus. .. dessuten slo jeg knærne mine.
Forresten, så fant jeg en oppskrift vi alle kan nyte i denne "Crazy Banana-tiden":
DIRTY BANANA
1/2 oz Tia Maria1 banana
1/2 - 2 tsp sugarfill milk or cream ice
Combine all ingredients in blender with ice.
Pour into glass and top with splash of Tia Maria or chocolate shavings.

Drama skjedde da vi alle skulle need til Bygda att. Det kunne blitt mer drama om ikke Hanna og Pernille, uerfarne sparkere som de er, hadde insisert på å bremse ned de beste bakkene. Tilslutt slapp de litt opp og da tok Hanna noe hu mente var "[...] dritbra sving, det her a". Ja, flott den Hanna. Jeg hadde tre sekker og en databag på fanget, og samtlige hellet faretruende i denne "dritbra" svingen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar