mandag 19. januar 2009

Bananpikk, sa du?

Msn er alltid på i tysk, og så prata plutselig Hanna til meg i hysteri

"Moneee , du må komme hiit!" Det var visst noe galt med de flotte, fine banankostymene vi har slitt med å lage. De mente de så ut som tissefanter!
Men jeg ser virkelig ikke problemet! For vi skal jo være guttebananer! Hanna og Pernille skal jo ha gul bart :o
Så nå får jeg et stygt kostyme og de skal få "fiine" kostymer.

I dag igjeen skulle jeg og Malin å ta en kaffe på Rialto, men i dag igjeen var den stengt. Så det er nå bestemt vi tar med termos og sett oss i bilen neste gang. Da jeg kom hjem fra "kaffeturen" gikk jeg forbi rommet til Rolf. En ting var at det lukta sånn sagflis man har i rottebur der, men i tillegg hadde og HAR han på høy musikk og jeg hører han synge! Veldig artig å høre han prøve og synge AC/DC "You Shook me all Night long"... heh. Singstar anyone?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar