mandag 19. januar 2009

Moderne å være ond..?

I dag har Hanna og Pernille overgått seg selv! :(
De satt i kantina og jeg var så snill og satte meg ned for å prate med dem. Jeg inviterte til og med Pernille med meg til Rena til helga, bare at jeg formulerte meg på en måte som kanskje var litt feil..
"Pernille, vil du være med til Rena? Alle andre skal bort og sånn.."
Hanna satt ved sida meg og jeg så at hu satt på bloggen sin og jeg lurte på åssen man skaffer seg "kontakter" på bloggen, så jeg spørte Hanna:
"Hanna? Åssen får man venner?"
Dette syntes Hanna var så artig.

Litt etter fant vi ut at vi hadde fri i norsk og vi skulle lage mer banankostymer. På veien for å hente dette, skulle jeg vise Hanna og Pernille at jeg kunne gå inn i skapet i gangen og lukke døra. Det var jo greit, men de stengte meg inne! Og så løp de.
DE ER SÅ SLEMME!

1 kommentar: