tirsdag 20. januar 2009

Firkant Pernille, Hanna Utlending og Venneløse Mone...

I dag fant jeg ut at dama som jeg har tegna så sjuukt lenge på, hadde altfor små føtter. Pernille foreslo jeg kunne late som hu hadde kinesiske krympeføtter, men resten av dama er relativt kraftig, og det var vel ikke de små, søte kineserdamene?
Derfor har jeg amputert føtter og laga proteser i dag. Man kan, som i "the real life" , nesten ikke sjå at det er nye føtter.

Pernille var ganske morsom i dag. I gymmen hadde vi innebandy med sånne vegger rundt. Så skulle laget til Pernille spille, og for å gjenta suksessen fra forrige kamp, skulle hu hoppe sånn blanding mellom sakse-og føllhopp over denne hindringen, da. Det Pernille glemte var at folk på 1,60 ikke har endeløse bein, og derfor snubla hu i veggen og dro med heeele den ene sida av innbandyveggen. Hahah, jeg snudde meg, og da var langsida nede. Flott, Pernille.

I dag har Hanna, Pernille og jeg også konkludert med at Hanna er Hanna Utlending pga noen fine, utenlandsinspirerte smykker og belte, jeg er fortsatt venneløse Mone (fra i går...) og Pernille er Pernille Firkant. Dette fordi hu mener hu har firkantform...

Etter skola fikk jeg og Malin endeliig tatt den etterlengtede kaffen. Det var utrolig koselig. Så var det på hybelen med Ane hvor Ane og Odd (og jeg som mental støtte og fotograf) har laga sjokoladeepler. De var godee og kvalmende : o
Jeg satt og sjekka mailen mens Ane og Odd satt og spiste resten av sjokoladen, og hørte
"mmm, aah... godt, mm".. Det var vanskelig å ikke tenke de "gale tankene".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar