lørdag 24. januar 2009

Brotski, brotski, ausgiafii, Olgis!


Pernille dro akkurat. Vi har lagt bak oss en fortreffelig middag, 200 bilder og ca 50 feilopptak av "dokumentaren om Olgis og den feite ektemannen Protski. De bodde i en tragisk, liten leilighet (ups, min hybel..) og Olgis viste overbegeistret fram dusjen og varmtvannet som ikke da var vanlig i Slovakia. Det var veldig vanskelig å filme Pernille som Olgis, for hu hadde håret i en stygg "hestehale", svart føflekk ved munnen, en lettfristert bart og en av mine mer stygge kjoler. I tillegg skravla hu på "slovakisk" og jeg, med monoton stemme skulle oversette. Det var nok like vanskelig for Pernille å filme au.

I tillegg har vi dratt ut hele klesskapet mitt og kledd oss ut som det meste, veldig morsomt. Nå har jeg fortsatt en deel av sminka fra i stad att. Pernille som soss og jeg som Emo. Tar litt tid å få av sånn emo-sminke, gitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar