tirsdag 17. februar 2009

Trutmunn

Nå kan jeg endelig tygge!
Gulrøtter er fortsatt litt problematisk, men ellers klarer jeg fint å innta en frokost med kniv, gaffel og en brødskive uten skorper. Jeg tygger kun på venstre side, den høyre er fortsatt litt skadd. Hevelsen har gått betydelig ned, nå har jeg ikke lenger en golfball i kjeften, men heller et sånn vepsebol som er sånn godis. Det kjipe nå er at overleppa mi har, av en eller annen grunn, hovnet opp! Så nå har jeg konstant "trutmunn". Det flippen som henger ned midt på overleppa (alle er med nå?) har hovna skikkelig opp, så den er dobbelt så stor. Dette er ikke særlig fint.
Men det ikke jeg heller nå. Har ikke vist meg offentlig siden lørdag, og da med tennisball-kinnet mitt.
I dag har jeg rydda rommet mitt. Sånn skikkelig ryddingz. Jeg har virkelig mye rart her! Jeg har i tillegg sloss med symaskina i et par dager. Den vil ikke sy det jeg vil sy. Resultatet blir da litt søm her og der... Jeg kommer virkelig til å imponere Brit til høsten i Scenografi og kostyme. Høhø...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar