torsdag 26. februar 2009

Legens kjente venterom og ørering-larver!

Før ferien skulle jeg til legen. Så jeg satt og venta på venterommet som man skal. Og venta..
Klokka tre skulle jeg sittet på legens kontor, men klokka ble kvart over, halv fire, kvart på fire. Da spurte jeg kontordamen om legen var forsinka.
- Neei?
Så hu sjekka det ut. Det viste seg jeg hadde overhørt han "rope" på meg. Mye roping kan det ikke ha vært.
Uansett så fikk jeg ny time i dag, og satt på venterommet kvart på to. Ti på halv tre spurte jeg igjen kontordamen om legen kanskje var litt forsinka.
- Mjeei, men timen din var klokka ett, da.
ER DET MULIG?
Heldigvis fikk hun satt meg opp på time klokka tre.

Burde ikke være lov å være så sløv!



Vallkyrien spilte på Hagelund i dag! Da de spilte på Vinje syns jeg ikke de var noe særlig live, bedre på CD. I dag fikk de vist at det bare var en dårlig dag på Vinje. Helt utrolig bra.

Dessuten må jeg sitere vokalisten. De skulle spille Knepphallingen sa hu:

"Jaa, nå skal vi spille en gammel partylåt.."

...Syntes det var litt morsomt, men ikke så bra skriftig.



Og sånn ellers for de som måtte lure på hva jeg har bedrevet kvelden med. Joda, lagde ny ørering i grønn cernit. Det var en slange, ganske fin en. Problemer var at den aldri stekte! så jeg skrudde opp varmen. Plutselig lukta det KJEMPEvondt i hele hyblen og det var røyk overalt. Sjekk åssen den fiine ringen min ble :(


2 kommentarer: