onsdag 25. februar 2009

I dag har ingenting skjedd. Skikkelig ingenting-dag!
Eller jo.. jeg og Pernille delte et grønt eple og Vignes var rikig blid i matten i dag. Jeg klarte til og med oppgavene heelt selv : D

Selv om dette er en ingenting-dag, må jeg vise den gode samtalen til Hanna og meej:
her prater vi om at jeg ikke tok den ringende telefonen fra en person jeg skal slutte og snakke med. Jeg ser på telefonen ringer, og forteller til Hanna at jeg ikke tok den. Hanna har nemlig en ny regel: nevner jeg denne personen, får hu eller Pernille slå meg...

MoneAbelone sier (22:35):
får jeg noe fint nå?
hanna sier (22:35):
Ikke slag
MoneAbelone sier (22:35):
AAH : D
hanna sier (22:35):
MoneAbelone sier (22:36):
ikke kake?
hanna sier (22:36):
Nei
hanna sier (22:36):
for jeg må tisse
hanna sier (22:36):
det blir ekkel kake.. tissekake
MoneAbelone sier (22:36):
tiss da?
MoneAbelone sier (22:36):
Kaketiss?
hanna sier (22:36):
Kan ta med til deg hvis du vil?
hanna sier (22:36):
Ja, sølekakeaktig
MoneAbelone sier (22:36):
Hha, det er tissefant laga av bløtkake
MoneAbelone sier (22:36):
sølekaketiss
MoneAbelone sier (22:36):
En småekkel hudsjukdom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar