søndag 15. februar 2009

Bollekinn og snøvling

Nå er det tre og en halv dag siden traumene ble dannet på Gjøvik sjukehus. Og de sitter godt. Mest fordi jeg ikke kan innta noe mat. I går fikk jeg i meg tre posjoner med ertesuppe - som var kvernet heelt opp til lapskaus av stavmikseren, en tallerken havresuppe og noen meeget flattrykte pastiller.

Jeg har enda ikke prøvd mulighetene for å innta frokost...



Jeg går rundt med en underlig følelse i hele kroppen, Ibux 600 mg fire ganger om dagen, gjør sitt for å holde meg i en tilstand som kan ligne på lobotomering. Øynene mine er halvt oppe og med et fortsatt hovent kinn prater jeg kun med ene siden av munnen. Dette gir gode snøvlemuligheter!



JEG HAR SÅ LYST PÅ NOE GODT! Det her helt raaart hvor mye god mat jeg vil ha nå som jeg ikke kan spise det. Vafler, boller, kakao, druer, epler, pasta, wok, reker, SUSHI!

Og det jeg kan få er... forskjellige typer suppe og andre saker kjørt i blander'n.



2 kommentarer: