tirsdag 10. februar 2009

Oppdatering på mitt suuperbizzi liv

Aiai, egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal skrive her.

Jeg kan fortelle at Hanna datt jo ned sin kjære kjellertrapp på søndag, så ene rumpeballen hennes er veldig blå, men masse blå streker rundt!
I går satt jeg i kantina og så kommer Hanna og Pernille i stor fart gjennom kantina. De stopper ved bordet mitt:
- Mone! KOM!
Uuups, tenkte jeg, hva har jeg gjort nå? Har jeg mat i barten, kanskje?
Men der tok jeg feil. Hanna dro kjolen opp og strømpebuksa ned og blottet noe som skulle vært en blek rumpe. Det var det ikke - den var blå-lilla!

I dag var rumpa til Hanna enda blåere i følge hu selv. Så mye studerte jeg den ikke, så kan neppe uttale meg der.
Ellers har det skjedd fint lite,
Ukas sjokknyhet er vel at jeg JOGGA I DAG!
(trommesolo)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar