onsdag 11. februar 2009

Hurra for onsdagfest, spy og strømtap

Jeg var så dum.
Helt ufattelig...
- Går det greit om vi har fest her på onsdag eller?
- Jada, null problem.
Dust, Mone, DUST! Man får att for det man sier, eller hva?
Nå har jeg låst meg inne på rommet, det eneste lyset er fra datan, for alle mine lamper har slutta å funke.
For litt sida var hybelen full av folk, og nå er alle bøtter fulle av spy. Takk til alle spritfabrikker, jeg elsker dere. Jeg takker også Europris for billige plasbøtter...

Det er jo helt supert med fest når man har en ytterdør med et dørhåndtak som detter av når man tar i det.
Jeg skal operere en visdomstann i morra og har litt lyst på søvn, men veldig enkelt...

En siste takk til msn, gs, Fjesbok og nettby som holder meg oppe nå...


e L s A /thessa: ikke lat som du er frakoblet sier (23:05):
yes piriwei
MoneAbelone sier (23:05):
Hahaha, trener ja
MoneAbelone sier (23:05):
Få meg til å trene som deh
e L s A /thessa: ikke lat som du er frakoblet sier (23:06):
nei.. jeg må først finne ut hvilke muskeltype du har
MoneAbelone sier (23:06):
Det skal godt gjøres, er ikke mye muskler

... oog deer datt dørhåndtaket av for den tyvende gangen i kveld, ja. Blir vel det gjensnødde vinduet på meg i morra da, tenker jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar