fredag 18. mai 2012

Terrasse-teasing

De av oss som har valgt å bo på rett side av byen, rettere sagt fasjonable Briskeby, er så heldige å ha en veranda. Eventuelt terasse eller balkong som høres litt flottere ut. Der sitter vi i solen og titter på alle de små hundene i flotte gensere, og folk med dyre solbriller. I dag var det noen som tok bilde av oss mens vi satt på terrassen, noe som ikke var så kult siden både Anine og jeg akkurat hadde stått opp og så ut deretter. 

Uansett. Poenget mitt med å skrive om den fantastiske verandaen vår, er at jeg kan boltre meg med plantene mine, og Eivind og Anine digger det! Den grønne oasen er enda under bygging, men noe skjer da. 
Vi skal få opp resten av kassene (jada, den er festet med strips. Lekkert er det!) og få plantet resten av grønnsakene. Hittil ligger cherrytomater, tomater, grønnkål, erter, timian, basilikum, løk og en god del andre ting i jorden og spirer. Ganske så koselig!

Så, kom på besøk og nyt et glass portvin på balkongen i Eilert Sundts gate da, dere!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar