lørdag 1. oktober 2011

Dykk i arkivet.

Jeg har funnet på en knallgod, ny idé.
Den heter "jeg mimrer", og greia skjønner man vel.

Første bildet i vår nye, storslåtte serie, er ikke gammelt.
Faktisk kun fra juleferien 2010.


Det er særdeles sjeldent jeg står på badet og tar bilde av meg selv, men det hender faktisk. Og da tar jeg altså på meg badedrakten og svømmebrillene vi har hengende ved dusjen. Vennligst legg merke til de to forskjellige svømmebrillene.
Personlig synes jeg vel jeg kler de første best.

Jeg under selv på hva de ekstremt oppblåste kinnene på nederste bilde kommer av, og har kommet frem til - til tross for mitt manglende inntak av fett julekjøtt - at sjokolade- og sukkerinntaket den julen muligens overskred EU-reglene en smule. Men det er ingen grunn til å la være og ta på dykkebrillene av den grunn!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar