lørdag 1. oktober 2011

Draglørdag

Lørdag var utpekt som offisiell dragdag av Tilla.

Vi satt i hennes leilighet lørdag ettermiddag for å teste manneklær på meg da jeg la merke til at klokken nærmer seg slutten på ølsalget. Vi kastet oss ut døren, jeg utkledd som en mann, mest seende ut som en blanding mellom en ungdomsskolegutt og ei lesbe.
Iført Tilla sine altfor store saggebukser, slapt naglebelte og en fresh gensersak, løp vi til Rema. Det var ikke bare å løpe. Med nylonstrømpebukser under de enorme buksene, gle alt av meg som smeltet ost.

Kort tid senere stupte vi inn på Rema, dro med oss øl og sto i kø. Det hele var gjort på førtifem sekunder. Da det var min tur for å betale fant jeg verken lommebok eller leg, og damen i kassen så noe skeptisk på den unge guttejenta foran seg som ikke fant bankkortet...
Litt flau gikk jeg til siden for å lete etter den forsvunnende lommeboken, vel vitende om at buksa jeg hadde på nå var rundt femti centimeter under anbefalt bukseplassering.
Etter noen minutter med intens graving gjennom sekken konkluderte jeg med at lommeboken rett og slett var vekk. Damen i kassen ble enda mer skeptisk da Tilla gikk inn igjen på nytt for å kjøpe øl for meg. Vi kom oss ut, jeg praktisk talt med buksene på knærne og svarte nylontights godt synlig.






Tilla testet bart, men lyktes ikke i å oppnå ønsket bartestell.

Gutt (16) trenger ølkjøper! plz

Så, til den store forvandlingen. Det hele tok sted på skolens kjøkken.
Når vi skal lage disse bartene våre, har vi før brukt "bartelim" eller voks og så limt på avkuttet hår. På lørdag, derimot, hadde Tilla funnet på en mye bedre idé. Blank neglelakk.
De som har puttet neglelakk på fingrene, vet at det er en viss lukt på disse sakene, og det å putte det under nesa, er ikke noe jeg anbefaler for de med sensetive luftveier.
Du kan ikke puste med nesa, da er det som å sniffe på salmiakken på badet, og prøver du deg med et lite trekk med munnen, inhalerer du alt håret som blir stappet på overleppen din.
Tilla testet neglelakken først, og hadde noen sekunders stillhet da hun fikk hele dosen med toluen i systemet.



Tilla med ferdig skjegg og Kine med lekebart.

Etter å ha stappet Tilla sitt underhår (og her mener jeg ikke hår "under"-til, men på hodet) rundt i fjeset, var det tid for å kvitte meg med pupper.
I mangel på bandasje eller lignende stretchy greier, prøvde vi å snurre meg inn i mine tidligere nevnte nylonstrømpebukser...

Nå har jeg aldri egentlig sett på meg selv med en person begavet med stort frontparti, men med en gang man skal begynne og snurre puppene flate, fordobler de seg og tyter ut hvor enn det skal være.

Vet ikke helt om uttrykket til Tilla er noe å anbefale videre til andre "dragere".

Strømpebukseforsøket var en flopp, men vi var så heldig å finne et forlatt ullskjerf (!) i gangen, og snurret meg inn i det. Flatt ble det, men fy så varmt! Jeg prøvde meg på å ta av ullsingleten jeg hadde vært så fornuftig å ta på, men fikk da smekk på lanken av Tilla. Den nemlig skulle holde tingene på plass.


Skeptisk puppesnurring.

Etter litt øl og stor porsjon av 90-tallets hits, trasket vi ut i været som stolte menn. Kursen var satt for SO, hvor Tilla skulle ei venninne (venninne er vel å ta litt hardt i. Dette var bestevennen fra barneskolen som hun ikke har sett siden, tja, barneskolen. Klamt.).

Jeg tror aldri jeg har blitt så uglesett før på SO som på lørdag. Fulle mennesker som ikke helt visste om de skulle mislike deg for at du var mann, eller sjekke deg ut hvis du var dame.
Etter en øl og ingen hæler i taket, daffet vi videre til London. Vi gle inn sammen med homofile menn på femti og fant vårt sted.


Kristin og Jim under noe som sikkert var Roxette eller Carola.

Da vi endelig, etter flere minutter med hard kamp med stramme mager og tafsende hender, fant en plass å sitte på London, ble vi overfalt av en full ire. Vi hadde nemlig tatt plassen han hadde sittet på for lenge siden. Da han rundt to minutter senere skjønte at vi ikke var menn på hans territorium, men jenter, ble han straks kveldens sjarmør.
Vi satt nå der, kikket på dansende par og drakk ø
len vår. Og nå spør jeg. Hvorfor er det veldig ofte slik på skeive utesteder, at folk har en tendens til å kle av seg mens de danser? Der satt jeg, i samme lokale, med to lag ull, og følte ingen trang til å bli mindre bekledd.

Da både Tilla og Kine stakk ut for å røyke, satt jeg der for å "passe på plassene våre". Jeg må vel innrømme at jeg ikke følte meg v
idere kul der jeg satt som en litt rar, liten og ensom mann i en stor sittegruppe. Ved siden av meg danset en ekstremt høy fyr iført noe som nesten ville kvalifisert som svart kondomdrakt. Og for en underlivsdansing! Han overlot virkelig ikke noe til fantasien. Da han etter en stund begynte å nærme seg meg, kjente jeg svetten komme - og ikke bare fordi det var varmt.
Jeg begynte da å danse med denne mannen, og for et bilde som må ha møtt Tilla og Kine da de kom opp trappen altfor mange minutter senere. Der sto jeg, i lesbeuniform, bart og noe som kunne funke som "sporty håndballspillerfrisyre" og danset med en mann jeg muligens
nådde til brystvortene. Jeg må vel innrømme at min danseteknikk også nådde han til samme stedet.

Litt senere skulle jeg på do, og det må sies er et get prosjekt i seg selv. Jeg banet meg gjennom endeløse skoger av høye og kåte menn. Etter noe som føltes som tre kvarter nådde jeg doen og ble da møtt med: Eey! Få kjenne på ba
llene dine 'a, fååå kjenne på baallene".

Utover natten og nedover i ølglassene var plutselig Tilla ute på dansegulvet med en fyr. De danser, og plutselig tar han tak i puppene hennes og sier:

"did you used to be fat?"

T: "Yeaahh. Real fat" "

Yeeh. I can feel your man boobs"
T: "Arent they sexy?"

"Reeeaal sexy!"

Alt i alt var det en bra kveld. Morsomt at noen folk faktisk trodde vi var menn!




















Siden jeg ikke dro med mitt kamera ut på byen, var Kine kveldens fotograf.

Dette var en mann som ble utrolig sjarmert av Tilla, og gjerne ville ha henne med hjem!


1 kommentar: