mandag 29. november 2010

Snasen oppdatering




En liten stund siden sist.
Kjapt oppsummert:

Barcelona: Cafébesøk tirsdag til fredag. Potatas Bravas og pasta (og litt aubergine). Italienerne gapte da jeg sa jeg spiste minst mulig karbohydrater, og da gjerne ikke pasta. Ville gapte da jeg for andre gang sa at "nei, jeg drikker ikke kaffe, og vil derfor helst ikke smake på kaffe og baileys".
Vi bakte norske boller - med gjær. Ville lette lenge i kjøttdisken, av alle steder, for
å få ferskgjær. Italienerne mente at boller med sjokolade var ypperlig til frokost!

På veien til Barcelona møtte jeg ei norsk jente fra Sandefjord. Det ble kjekt reisefølge, for å si det på den gamle måten, både frem og tilbake. På flyet hjem igjen hadde hun også kjøpt Ferrero Rocher. Så som alle anndre norske studenter gjør på ferie, spiste også vi eksklusiv og utsøkt sjokolade på flyet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar