tirsdag 10. mai 2011

Herlig, gammel film.

I stad satt jeg på youtube for å inne noen filmer jeg hadde lagt til Favoritter for en stund siden. Da dukket plutselig denne filmen som Else-Marie og jeg lagde i 9.klasse, opp. Det er en stund siden, gitt.
Det må legges til at jeg synger falsk med vilje, selvom jeg ikke skal skryte på meg noen sangstemme. Else får poeng for strålende gitarspill!

FILM- youtube

Jeg fant også denne som Pernille, Hanna og jeg drev med før jul i 3.klasse. Vi skulle lage noe til norsken tror jeg, og vi skulle lage en hetseblogg. Uheldigvis ble det mer fnising enn prosjekt. Jeg måtte bruke ytterjakke med hette på for å skjule dreadsene mine - det passet tross alt ikke. Jeg kjenner jeg blir skikkelig flau selv om det var tull!

FILM

Da vi var i London i mars i fjor, slet Pernille og jeg med å åpne og låse vinduet. Det måtte jeg så klart filme.

FILM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar