tirsdag 31. mai 2011

Hurra, hurra!
Da var utstillingen over. Litt blanda følelser der, så mye jobb og plutselig var festen over.
Utrolig hva folk på skolen får til når de bare må, de underligste ting dukker frem. Både når vi rydder, men også når vi henger opp.
For de som ikke kunne komme legger jeg ut bilder av mye rart som var på utstillingen. Og jeg håper jeg klarer dette uten for mye tull.

Åpningen var en suksess. Hele skolen var stappet med folk, og vi solgte bra med øl. Jeg var i superslaget, og danset med stort hell til 90-tallets slagere.

Da jeg skulle ta nattbussen hjem den kvelden, møtte jeg på en mann i 20-årene som tydeligvis hadde vært på ølsmaking og hadde mistet nøklene sine. Han var veldig hyggelig og satt ved siden av meg på bussbenken.
"Huff da", sier jeg, veldig medfølende.
"Jaa, uff.. nå kommer jeg meg ikke inn hjemme".
"Nei, så kjedelig da".
"Jaa, dama jeg leier hos sove nok nå. Og jeg som skal på møte i morra..."
Sånn fortsatte det helt til jeg skulle av på Solli, og han fortsatte videre til Lysaker. Først dagen etter skjønte jeg greia. Stakkars fyr hadde hintet til meg i nesten en halv time og naive, fulle bygde-Mone skjønte ingenting. Han hadde jo bare mistet nøklene.








Live er som alltid i storslått humør.


UanZ,
Jeg hadde to tegninger og en video. Jeg skal prøve og laste opp alt her uten å slå krøll på halen min.


Bildene er ikke så bra, men lyset var ikke så kult. En følelse får man i allefall. Bildet til høyre er veldig abstrakt. Av den typen som får min mor til å si "jah, dette var... annerledes enn det du gjorde før..."


Filmen er gjort ut av bilder av tegningene mine, hvis noen ikke skulle forstå det.
Dette bildet viser rommet jeg nærmest bodde i de siste dagene. Jeg som spankulerte rundt fra lenge før den 17. mai og sa "åh, jeg har ingenting å gjøre. Nå kan ingen leke med meg." Den 18. tenkte jeg at jeg burde begynne på rommet jeg skulle ha filmen i. Godt tenkt.
Jeg rev den venstre veggen, satte den opp på nytt (og det var ikke bare-bare), pusset den høyre med pussemaskin (noe som var en veldig interessant opplevelse. Pussemaskinen var noe som jeg ser for meg en løpsk dildo kan være), hakket opp gulvet, stiftet fast stoff i taket, bygget hylle, skrudde opp hylle (den æren skal jeg ikke ta. Her gren jeg meg til hjelp ved å smiske med alt det slimet jeg har.) og male alt fem tusen ganger.




Visningen av filmen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar