mandag 21. mars 2011

Vår i Oslo!

Nå er det nesten skikkelig vår her i Oslo. Det har vært knallsol i nesten en uke, bortsett fra fredag da det passende nok snødde.
På lørdag var det tidenes vær, og jeg var ttidenes husmor. Våknet kl 10, lysvåken. Deretter ryddet jeg rommet, brettet klær, vasket klær, bakte brød og ryddet på kjøkkenet. Kl 11 fikk jeg melding av Mone #1: "Øl på verandaen etter jobb?"
Det var så klart ikke et spørsmål. Så da Mone kom hjem, ryddet vi verandaen og stappet oss ned i den sola som var igjen. Amalie og hennes venninne kom også, og da satt vi rimelig tett.
Etter en stund kom Tilla også, og da var det så koselig at vi etter hvert trakk inn.
Der fortsatte vi med øl mens vi så på dårlige musikkvideoer på tv.

Utpå kvelden havnet Tilla (ei fra Elverum), kjæresten hennes og jeg på et lesbeutested i Arbeidergata. Det er ganske morsomt, traktorlesber som danser "sexy". Vi satt i sofaen, drakk øl og "stoldanset".

I dag er det også sol, så nå skal jeg snart gå ut.

Hey ho yo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar