onsdag 4. mars 2009

Snurrebasser og dusjforhengopphenging!

Jeg har bare et så sinnsykt fett liv! Jeg kan bade i sjalusi. Starter med skoledagen.
Hadde design i første, men var så døødtrøtt at jeg bare satt der og var sur. Men ingen tok meg seriøst for å være sur, siden jeg satt der ikledd stram genser med store, flotte muskler, singlet, et øyenbryn, barte-skjegg og Marcus' militærstøvler i str. ALTFOR stort!
Musklene mine besto av sokker, strømper og strømpebukser. Det ble litt varmt, for under genseren, hadde jeg ryggbeskytter (type til snowboard), men meed sånn lag på magen, så jeg var god og hard.


Etter en stund kom Hanna og Pernille på skola. Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel! Hanna så ut som en altfor godt brukt hore, og Pernille ut som en hallik (pimp) som burde avgått med pensjon for mange år sida! Med liten ølvom, sammenvokste bryn og bart var hun et vakkert syn ved siden av Hanna. Aldri sett Hanna med så pen sminke..
Hanna og Pernille mente vi burde ha kledd oss ut som Psykisk sjuk, handikappet og mongo. Så det får bli neste gang! Høhø...
*
Nå i dag har det skjedd kjempemye på hybelen! Vaskemaskina begynte neesten å spytte ut alt vannet utover kjøkkengulvet igjen, men så plutselig (da Odd og jeg sto klar med nalen) bestemte det seg for å holde seg nede i sluket. Etter en god oppvask, fant Odd ut at nå var det tid for å henge opp det lenge etterlengtede dusjforhenget. Så da prøvde vi på det.

Her hadde vi mange gode forslag. Først spikra jeg en liten en i veggen, men den var for lav. Så da kom Odd med en stoor en som skulle høyt opp. Denne tenkte han ikke på å holde på, så den fløy i veggen, sneia meg og gikk så i retur til Odd. Slik gikk det fram og tilbake før Marcus plutselig skulle komme og hjelpe til. Han hadde til nå bare ligget i senga og hørt på oss, men plutselig var han snekker'n selv. Det endte med, etter mange forsøk, på tørkesnor med kroker på. Denne ble nøye målt opp.

Etter dette ga jeg opp. Etter mye bråk, skrik og litt slik, hørte jeg plutselig:

"Moneee! Kom og ta bilde nåå.. ja, ja, alle tre, alle tre, under her!"

Da hang forhenget oppe og de tre guttebassene sto bak, veldig stolte.

Da tenkte jeg det var dusjetid, men neida. Da jeg kom tilbake til badedøra fem sekunder senere, satt Marcus i dusjen og fletta klessnor eller noe slik. Så begynte han og Odd og tulle masse ved å dra forhenget frem og tilbake.. tilbake, frem, frem, midt påå, frem, tilbake -ÆÆH, tilbake, freeeem.
Jeg følte meg som DEN barnehagetanta/mamman der jeg satt i senga mi og ropte:
"Eeey! Marcus, kutt ut det der, nå detter det snart ned!, Hør nå da!, Nei dere, slutt nå!, Marcus og Odd, GI DERE!"

Planen er jo å få dusje nå, men fikk et tips om å vente litt, for Odd/Marcus sniffer nå noe snusesaker, og skal da sikkert spy. Hurrahurra!
Og NÅÅ.. hørte jeg plutselig et slags.. skrik? Og alle kjelene og stekepannene raaste fra hylla og på gulvet. Alt må testes?
Marcus: var det godt?
Odd: (veldig svak stemme) Øjh, det vr goth!

Så nå sitter han på gulvet ved kjøleskapet, ganske rød i trynet og med en glis som ser ut som han er høy. Litt våt rundt munnen er han og. Mm.. lukter visst godt på kjøkkenet nå.
Nå synges det til James Blunt sin "You're Beautiful". Og det er neppe mulig å treffe mindre på en tone! Haha, særlig Marcus er flink ^^
Det er enda bedre når de ikke heelt kan teksten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar