mandag 11. juni 2012

Damen med skinnbukser

Nå som jeg vet jeg skal flytte, har jeg begynt en liten opprydding av ting. Jeg selger derfor unna ymse saker på finn, blant annet en skinnjakke jeg har.
Noen timer etter at annonsen var ute, fikk jeg melding av ei (litt slitsom ei) som var interessert:

Hei solgt skinnjakken??
M: Nei, den er her. Vil du komme innom og prøve den?
Ja gjerne det:) hvor?? å har mer skinnklær??
M: Adressen er på finn.
(intet svar)
M: Vil du prøve den i kveld eller i morgen?
Ok hvordan er jakka?
M: Hva mener du? Svart, ubrukt i XS?
Myk i skinnet? Tøff på??
(Her begynte jeg å bli litt irritert, hva skulle jeg si? At du ser teit ut i den? At det er som å ha på papp?)
M: Jeg tror nesten du må prøve den selv, jeg.
Ok hvor kan jeg møte deg? Mulig oslo ikveld
(Husker ikke hva jeg svarte her, men svaret var)
Ok fint hvor i sentrum kan vi møtes??
M: Hva med jernbanetorget?
Ok fint der, har ikke støvletter å???
M: Hæ? Nei?
Ok bare lurte
M: Hva med i morgen, kl 13?
Hmmm best om kvelden da jeg jobber dagtid
M: Javel... kan du komme med et tidspunkt, da?
Skal innovwr ikveld, 23 tia ca
(Så begynte vi med hva vi skulle ha på oss og hvor vi skulle stå)
Ok, kan si ifra eksakt når jeg er på vei, hva mer enn grønn jakke
M ...
Tror jeg kommer i skinnbukse ikveld
(ÆH! Dama i skinnbukser. "tror jeg kommer i skinnbukser". Du vet vel hva du har på deg vel!)

Marianne blir med meg, aldri om jeg møter dette kvinnemennesket alene!

Oppdatering:
Det viste seg å være en mann. Jeg googlet nummeret hans. Så derfor sendte jeg en melding og sa at jeg desverre trodde han ikke ville komme inn i den jakka, siden det er damestørrelse XS.
Fikk tilbake:
Er den liten i str???
M: Det er damestørrelse i xs. Ekstra liten med andre ord!
Ok beklager forstyrrelsen

Du store min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar