mandag 5. desember 2011

Hvite kanter

Det er dårlig med snø ute, men inne på rommet mitt er det hvitt nok. Det er rett og slett maling überall!
I år som i vår har jeg gått inn for noe som føles som et altfor stort prosjekt. Jeg har fått eget rom til juleutstillingen, og rommet var svart. Jeg skal ha det hvitt.
Da det var helt mørkt så det veldig lite ut, det viser seg å være feil. Rommet er stort nok, selv med malerull på kosteskaft og gardintrapp. I morgen skal Tilla hjelpe meg med å ta der jeg ikke når...






iPod, telefon, hammer og det meste annet jeg eier og har er nå dekket av et fint, hvitt lag.


Folk på Strykejernet er veldig flinke. Når vi skal male til sommer- og juleutstilling teiper de kanter så vi får fin, grå kant mellom gulv og vegg. De tar bare ikke vekk igjen, og de som skal male halvåret etter, maler over. Jeg vet ikke om denne teipen er fra i fjor eller vår, men det var uansett mange lag med nedmalt teip under.

1 kommentar: