torsdag 7. juli 2011

Noen ganger snakker jeg med min mor på chatten på facebook, og noen ganger kan det være litt morsomt også.



Tori: hei
Mone: Hva skjer a?
Vi ommelommelører i stua

Tori: ser på bilder fra rusturen din
Mone: Rusturen? Jeg var faktisk ikke ordentlig full en gang.
Tori: ommlæmmelering er bra
Mone: Ja, Erik har skaffa prosjektor, så nå blir der stooorskjerm i stuggo
Tori: Supert for dere da.Er du blitt voksen eller er det lite lommepenger å få av de gamle?
Tori: er drikkevanene endret? eller vekten?
Mone: Begge deler vil jeg vel påstå.
Tori:ok
jeg pakker til tur i morgen
Mone: Fett.
...
Tori: han river forskalling før en joggetur
Mone: for-hva?
Tori: nytt verandatakstolpe
Mone: hehehe, dere ass. Kjør heller på et strøk maling i stua. Jeg kjem med glede hjem en helg for å hjelpe til.
Tori: maling i stua?
Mone: Mmm.
Tori: kaffemocca, kaffelatte
Mone: Fett!
Tori:Det er ut med grumsefarger
knæssj er inn
Mone: Virkelig? Ut med trehvitt også?
Du har vel rett du, du som kan moten her.
Tori: hører dårlig
Mone: Ja, du vet. Som tom sier: jeg snøvler
Tori: nå må jeg pakke.

Jeg fikk også et hett tips av ei på gaysir om at jeg burde freshe opp husmorpromoteringen min:
"Du bør kanskje spe det husmorbudskapet med litt skitten jente-fakta. Det funker sikkert uten altså, men hvis du promoterer deg selv som skitten husmor er det såå mye mer gøy. "Jeg eelsker å lage mat, spesielt i undertøyet. Som jeg forøvrig har strikka selv. Inspirert av Mira Craig vettø. Dessuten liker jeg å ta med maten inn på soverommet"

Skal testes på Blå i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar