søndag 25. mars 2012

Christian med Ch og lille Torbjørn ved siden.



I går var det Kris' bursdagsfeiring med gender bending som tema.
Som alltid når Tilla og jeg kler oss ut som menn, ender Tilla opp som en mørk, høy, tøff fyr med skjorte og jeg som den litt mindre mørke og tøffe sidekicken hennes. Her i forkledning som Torbjørn fra forskringsselskapet med et snev av Aspergers.
Tilla var barnehagearbeideren Christian som spiller bass i band. Så det.



For de som lurer på hvorfor vi har papir i nesa kan jeg fortelle at vi limer på bartene med blank neglelakk. Det svir godt i luftveiene.
Tilla var ikke så fornøyd da hun skulle ordne bart på meg og jeg snøftet ned i hårskåla så store deler av det oppklipte håret spredde seg utover skjorta hennes.
Nå skal det sies at det faktisk ikke er så lett å ikke fnise når man kikker i speilet og ser en stygg person med sleik, papir i nesa og snart skikkelig sprikebart.



Etter åtte forsøk ga jeg opp å få et hvor Ane faktisk satt stille.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar