torsdag 3. november 2011

De dødes fest




Mandag var det tid for mexicansk dødsfest på skolen - i år som i fjor.
Tilla og jeg bestemte oss tidlig for å gå som det eldre ekteparet Finkelsten, og hele personligheter og scenarioer ble satt i gang.
Tilla gikk til innkjøp av en gammel og umatchende dress, skjorte og bart. Planen var at hun skulle være tykk, men etter å ha prøvd å få på buksene med pute under, ga vi opp den tanken...










Da hun etter hvert måtte legge seg ned på sengen får å få igjen buksen, sto jeg dobbelt og kunne nesten ikke puste. Vi konkluderte med at det ville bli problematisk å gå på do den kvelden, hvis hun skulle drive og legge seg nedpå hver gang.







Stilig å gå i ett med veggen!




I mangel av annet skotøy, kjørte ekteparet Olaf og Edith Finkelsten fete sko.



Live (t.h) var baransvarlig og Svetlanas pimp.








Eirik var fra Jehovas Vitne og forkynte om Lyset og frelse store deler av kvelden.















Live tester om puppestellet til Nonne-Stig kan brukes i bedriften.






Stig var, i tillegg til nonne, også kveldens DJ.


Da det var tid for å komme seg hjem var Tilla fast bestemt på å ta taxi. Hun praiet en rett nedi gata og ga klare og meget tydelige veibeskrivelser til sjåføren. Da vi nærmet oss Bislett ville Tilla at vi skulle gå derfra for å bli litt edrue. Jeg var strengt tatt nesten klinkene fin, og jeg trodde min eldre ektefelle var i samme tilstand. Likevel trasket vi hjem derfra - etter at Tilla hadde signert taxikvitteringen med "Tillaaaa <3 :)".
Dagen etter fikk jeg melding da jeg satt på trikken: "Fan. Husker ingenting fra i går, jeg".
Rart etter åtte shots med tequila. Også i din alder, da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar